tisdag 17 september 2013

Höst och föreläsningar

Hej!

 

Jag tror ingen, som gillar värme och sol, kan klaga på denna svenska sommar! Själv har jag spenderat nästan en månad i Stockholms ytterskärgård och njutit av denna fantastiska natur.

 

Om du är intresserad av att lyssna när jag föreläser har jag några inbokade i höst:

 

17 oktober: Majornas Bibliotek i Göteborg, 19.00

6 november: Åmål. Vet ännu inte tid och plats, men det är Svenska Kryssarklubben som anordnar det.

18 november: Orust

19 november: Lysekil

20 november: Kungshamn

21 november: Stenungsund

Dessa fyra anordnas av Studieförbundet Vuxenskolan i Stenungsund. Jag vet ännu inte tid och plats, men kolla med dem eller här när det närmar sig.

 

Njut av de vackra höstfärgerna, vintern är ännu inte här!

Milo

 

3 kommentarer:

  1. Hej Milo

    Jag tog mig friheten att kopiera lite från inlägget i detta inlägg på din blogg och puffa lite på Maringuiden för dina besök på Västkusten. Hoppas du ursäktar.

    http://www.maringuiden.se/forum/;thread=517601

    Var och lyssnade på ditt föredrag i Uppsala, vilket jag fann mycket intressant.

    Ser fram emot att du kommer till Kungshamn.

    Tommy Andersson
    Kungshamn

    SvaraRadera
  2. Anonym27/9/13

    Hej Tommy!
    Vad kul att du puffar på Maringuiden. Tack! Och roligt med dina uppskattande ord.
    Hälsningar
    Milo

    SvaraRadera
  3. Er det muligt at få et link på din webside til vores side www.scanboat.com - Säljare och köpare möts på ”Båtar säljes”. Det finns möjlighet att söka bland mer än 20 000 båtar från hela Europa. På forhånd tak.

    SvaraRadera