måndag 12 september 2011

Hemma igen

Hej alla!

 

Först, ett stort TACK till alla som stod på bryggan när jag kom in till Stockholm! Det var omtumlande, och jag önskar att jag hade haft mer tid för var och en av er. Men det får bli senare!

Den närmsta tiden kommer jag långsamt att flytta tillbaka på land. Försöka landa, acklimatisera mig… men inte för mycket! Jag ska också skriva färdigt min bok om denna otroliga resa som nu ligger bakom mig.

 

Jag kommer att fortsätta använda bloggen. Inte så ofta kanske, men skriva lite om hur allting går och vad som händer.

 

Milo

4 kommentarer:

  1. Hej Milo! Det låter som en bra idé att flytta iland allt eftersom…efter dryga två år(!) på båten. Just i år känns det extra tungt att behöva inse att sommaren och därmed seglingssäsongen tar slut, så hur måste det inte kännas för dig!
    Jag ser jättemycket fram emot din bok! Du inspirerar stort! jag vill gärna komma förbi, och titta på Artemisia, kan man bara göra det?
    /julie

    SvaraRadera
  2. Anonym14/9/11

    Så mysigt att välkomna dig tillbaka igen. Förra gången var väl för 10 år sedan..? Har du fortfarande kontakt med eleverna på Höglandsskolan? Du besökte ju dem innan avfärd. Jag är pansjo sedan ett år och har helt kopplat bort skolan.Behöver du du ngn skrivhjälp?
    Kram Lena B

    SvaraRadera
  3. Anonym18/9/11

    Hej Julie!
    Du får gärna komma och titta på Artemisia II. Mejla mig på milo.segla@home.se så kan vi bestämma en tid!
    Milo

    SvaraRadera
  4. välkommen tillbaka till Sverige! Ville bara tackar dig för att din blogg finns. Det var jättespännande att följa din resa. Tack för det.
    Många hälsningar från Småland
    Christiane och Ralf

    SvaraRadera