söndag 28 juni 2009

På väg!

Först, tack för alla härliga kommentarer!
Och tack alla ni som gjorde min avfärd den 22:a till ett minne för livet. Har kommit till Borgholm på Öland. Allt är väl. Tar det lugnt för att hinna fixa en del saker som inte blev färdiga i Stockholm.
I morgon avseglar Torbjörn och jag söderut för att så småningom lägga till i Gislövs läge (utanför Trelleborg) där vi ska hämta upp Eva-Lisa som ska segla med oss över Nordsjön. Beräknad avfärd från Gislövs läge är den 5 juli.
 

3 kommentarer:

  1. Torrbarks Leverantören =P28/6/09

    Vad roligt att du kommit iväg, och det verkar går bra! Lycka Till!!!
    P.S Hoppas du får nytta av torrbarken =P

    SvaraRadera
  2. Anonym29/6/09

    Hej Milo!

    Vad kul att du är på väg på din drömresa. Ledsen att jag inte kunde vara där och vinka av eller hjälpa till innan du åkte.

    Jag gjorde ett litet inlägg om din resa på min blogg.

    Nu vill alla på jobbet låna boken du skrivit.....

    Tänker på dig och hoppas du får många roliga äventyr på vägen. Vi får hålla kontakt genom bloggen

    Stora kramen
    Lena

    SvaraRadera
  3. Karin29/6/09

    Hej Milo!

    Hoppas du har det fantastiskt och att allt blir som du önskat - fast ännu mer och ännu bättre!

    Kramar till dig och Torbjörn från Karin i Östersund.

    SvaraRadera